AddThis Social Bookmark Button

שבוע התנסות לחברי הסגל האקדמי הזוטר

מרכז הספורט מציע לחברות וחברי הארגון שבוע התנסות חינם
ניתן לקבל פרטים נוספים בטלפון 074-7100200 או להרשם בקישור הבא
.

מכירת תווי קניה

חברים יקרים
ב - 19.1.2015 תתקיים מכירת תווי קניה
בין השעות 10:00-13:00, במשרדי הוועד המנהלי, בבניין הוועדים, (בין בניין רקאנטי לשרת). ניתן לבצע הזמנות:
בטלפון: 033-5030002 עד השעה 14:00
במייל nehestav@gmail.com
דרך אתר האינטרנט com.http://tlvstudent. קוד החברה nehestlv
בכניסה ראשונית למערכת יש להזין את הנתונים הבאים:
שם פרטי, שם משפחה וכתובת אי מייל.
לאחר ההרשמה הראשונית יקבל כל אחד מייל חוזר לתיבת הדואר דרכה נרשם על מנת לסיים את הליך ההרשמה.

מכירת תווי קניה

חברים יקרים
ב - 19.1.2015 תתקיים מכירת תווי קניה
בין השעות 10:00-13:00, במשרדי הוועד המנהלי, בבניין הוועדים, (בין בניין רקאנטי לשרת). ניתן לבצע הזמנות:
בטלפון: 033-5030002 עד השעה 14:00
במייל nehestav@gmail.com
דרך אתר האינטרנט com.http://tlvstudent. קוד החברה nehestlv
בכניסה ראשונית למערכת יש להזין את הנתונים הבאים:
שם פרטי, שם משפחה וכתובת אי מייל.
לאחר ההרשמה הראשונית יקבל כל אחד מייל חוזר לתיבת הדואר דרכה נרשם על מנת לסיים את הליך ההרשמה.

מכירת תוי קניה

חברות וחברי ארגון יקרים,

החל מחודש דצמבר 2014 ואילך תתקים מכירת תווי קניה לחברי הארגון אחת לחודש. 

לקראת כל מכירה תפורסם הודעה נפרדת, המכירה הקרובה תתקים ביום ב' ה- 22.12.14, בין השעות 9:00-11:00, במשרדי הוועד המנהלי
 מצ"ב חוזר עם פרטים ואופן ההזמנה

תל-אביב_הנחות_לחודש_דצמבר.pdf

בברכת חג אורים שמח,

הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר 


מחשבוני שכר

חדש  - מחשבונים באתר הארגון

לנוחיותכם, הוספנו באחרונה לאתר הארגון ממחשבוני שכר ייעודיים לסגל האקדמי הזוטר,
מחבונים ואלו יסייעו לכם בחישוב מדויק ככל הניתן של היקף משרתכם, הוותק והשכר.

כל המידע הנמצא באתר (לרבות המחשבונים) הינו לרווחתם ושימושם של חברי ארגון הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת תל אביב, והאמור בו אינו מהווה יעוץ משפטי ו/או ביטוחי ו/או אסמכתא, אלא כלי עזר בלבד. למידע מוסף אנא פנו לשירות משרדי הארגון.

כנס- יום מידע והכנה בנושא פוסט דוקטורט בחו"ל

המשרד לקידום נשים באקדמיה מקיים יום מידע והכנה בנושא פוסט-דוקטורט בחו"ל.
הכנס מיועד לשוקלים/ות יציאה לפוסט דוקטורט בעתיד.

מתי? 
יום שלישי, 11/11/11 בשעות 08:30-16:30

איפה? 
אולם הסנאט ע"ש א' מינקוף, אוניברסיטת בן גוריון 

פרטים נוספים תמצאו בקישור המצ"ב

אתם מוזמנים לבקר אותנו גם בפייסבוק לשתף ולהגיב

הטבה לחברי הארגון -סוכות

הטבה לחברי הארגון - פעילויות לילדים ונוער בחופשת סוכות 

מחנה טבע הסביבה יקיים בחופשת סוכות פעילות הכוללת 2 טיולים. עלות לחברי הסגל הזוטר 640 ₪ (במקום 720 ₪ לכלל הציבור). 

ביום ג' ה 14.10.14 יתקיים טיול משפחות . הורים ובני המשפחה אחרים מוזמנים להצטרף לטיול, בתשלום של יום פעילות אחד מחיר למשתתף 160ש"ח 

פרטים והרשמה בעלון המצורף ובאתר קייטנת אוניברסיטת ת"א, במדור טבע הסביבה
או אצל: מיכאל גרניק - מרכז ומפתח טבע הסביבה וקהילת הסביבה הירוקה בקמפוס, בטלפון:  052661180







הודעה לחברים לקראת פתיחת שנה תשע"ה

שלום לחברות ולחברי הארגון,

לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, אנו רוצים לברך את כל חברות וחברי הארגון בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת ובברכת שנה טובה ומבורכת. בהזדמנות זו, ריכזנו עבורכם מידע שיעזור לכם לדעת מהן זכויותיהם הבסיסיות כעובדי האוניברסיטה. אנו כאן, כמובן, לכל שאלה.

1. העסקה לפי הסכמי השכר
חברי ארגון הסגל האקדמי הזוטר מועסקים בהתאם לתנאים הקבועים בהסכמי השכר  הקיבוציים של הארגון עם האוניברסיטה. העסקה שאינה לפי ההסכמים (חוזה אישי, העסקה לפי שעות, העסקה תמורת מלגה, טפסים שבהם אתם מוותרים על זכויות המוענקות מכוח ההסדרים החלים באוניברסיטה וכדומה) – לא אמורה להתקיים בין כותלי הקמפוס, אלא בהסכמה מצד הארגון. הסכמי השכר מגנים על שכרכם ועל הזכויות הסוציאליות הנלוות להעסקה (קרן פנסיה, קרן השתלמות, קרן קשרי מדע, ביטוח, חופשת לידה וכיו"ב) וחשוב שתפנו אלינו אם עולה חשש שמא אינכם מקבלים את המגיע לכם.

2. כתב-מינוי שנתי
כתב המינוי שלכם אמור לכלול את כל הקורסים אותם אתם מלמדים במהלך השנה. גם במידה ואתם מלמדים או מועסקים במסגרת 2 קורסים (או יותר) נפרדים בשני הסמסטרים, האוניברסיטה צריכה להנפיק לכם כתב-מינוי שנתי. במידה ולא קיבלתם כתב-מינוי כאמור, אנא פנו אלינו.

3. כתבי-התחייבות  
עמיתי הוראה ב' - עמיתי הוראה המלמדים קורס אחד במשך 5 שנים מתוך 6 השנים האחרונות, או עמיתי הוראה שלימדו 12 שעות סמסטריאליות במהלך שנתיים או שלוש השנים האחרונות, זכאים לכתב התחייבות. בכתב ההתחייבות יצוינו הקורסים אותם אתם אמורים ללמד. במידה וכבר קיבלתם כתב התחייבות לשנתיים, שימו לב שאתם אמורים לקבל כתב התחייבות לתקופה של 3 – 5 שנים.

אסיסטנטים/מדריכים – אסיסטנטים ומדריכים אמורים לקבל כתבי התחייבות דו-שנתיים

 ב – 4 השנים הראשונות לדוקטורט. בכתב ההתחייבות יצוין אחוז המשרה בו הם אמורים להיות מועסקים. דוקטורנט שהאוניברסיטה תבקש את העסקתו גם השנה החמישית לדוקטורט יקבל כתב התחייבות לשנה החמישית.

*לתשומת ליבכם: מועסקים המלמדים סמסטר אחד בלבד, נמצאים במעמד של חל"ת בסמסטר בו אינם עובדים. האוניברסיטה משלמת עבורם את התשלום לביטוח הלאומי למשך החודשיים הראשונים של תקופת החל"ת (כ-565 ₪). 

שימו לב – התשלום הינו עבור חודשיים בלבד, ומשמעו כי בארבעת החודשים הנותרים לחל"ת האחריות לתשלום דמי הביטוח הלאומי מוטלת עליכם.

אנו ממליצים כי מועסקים העובדים במקומות אחרים מחוץ לקמפוס בתקופה שבה הם נמצאים בחל"ת מהאוניברסיטה יודיעו על כך במייל לרפראנט/ית השכר שלהם; ובכך, ימנעו תשלום כפל (רשימת הרפראנטים מצורפת למייל זה). 

כתבי ההתחייבות אמורים להינתן לכם בהתאם לאחוז ההעסקה בשנים הקודמות למתן כתב ההתחייבות. אם ניתנו לכם אחוזי משרה נמוכים יותר, אנא פנו אלינו.

כתבי ההתחייבות אינם מחליפים את כתבי המינוי, ועליכם לוודא כי כתבי המינוי שקיבלתם תואמים את כתבי ההתחייבות.


4. מינימום אחוזי משרה 
בהסכמי השכר נקבע רף אחוזים למינימום היקף משרה בהעסקת עוזרי-הוראה (20%), ולדוקטורנטים (25%). 

אין להעסיקכם מתחת לרף המינימום המתאים, גם אם מדובר באחוזים בודדים בלבד. בכל מקרה בו נפגעה זכותכם זו אנא פנו אלינו לקבלת ייעוץ לגבי טיפול בבעיה.


5. התאמה בין אחוזי המשרה לשעות המושקעות בפועל בעבודה  
היקף המשרה מחושב באופן עקרוני כך שיהיה תואם למספר שעות העבודה המושקעות על-ידכם בקורס.

היקף משרה מלאה מחושב בהתאם לנתונים הבאים:

100% משרה של עוזר הוראה או אסיסטנט – 8 שעות שבועיות; 

עמיתי הוראה – 10 שעות שבועיות;

המסלול המקביל – 16 שעות שבועיות;

בהדרכת מעבדות היקף המשרה של עוזרי הוראה או אסיסטנטים - 11 שעות שבועיות; עמיתי הוראה המשתתפים בהדרכת מעבדות – 13.75 שעות שבועיות;

חישוב המשרה נערך עבור 14 שבועות בסמסטר.

הסכמי השכר קובעים גם מפתח לשעות עבודה נלוות להוראה
למשל עבור שעות קבלה, מענה למיילים, חיבור תרגילים ובדיקתם, ניהול אתר הקורס, תרגולי חזרה וכו'. מפתח זה הוא 2.75 שעות עבודה נלווית עבור כל שעת הוראה (למשל, אם עוזר הוראה/אסיסטנט מלמד שעתיים בשבוע, שהן 25% משרה, הוא אמור להשקיע בעבודה הנלווית עוד 5.5 שעות שבועיות). מדריכי מעבדה מקבלים 2 שעות עבודה נלווית.

במקרים בהם שעות העבודה בפועל לא תואמות את היקף המשרה שנקבע עבורן, הארגון פועל להגדלת אחוזי המשרה ולגמול רטרואקטיבי בהתאם. על כן, עִרכו רישום ובִדקו: אם אתם משקיעים זמן עבודה ניכר מעבר למה שנקבע בתקן – פנו אלינו ונסייע לכם. 
ראו הטבלה המצ"ב. 

עזרה בהוראה ללא הוראה פרונטלית (למשל בדיקת מטלות או מבחנים):
במקרים אלו, קביעת אחוזי המשרה מתבססת על הערכת היקף העבודה במהלך הסמסטר. גם כאן, לעיתים אחוזי המשרה מוערכים בהערכת-חסר.

לפי הסכם השכר, 100% משרה עבור הוראה לא-פרונטאלית נקבעת לפי הקריטריונים הבאים:

עוזר הוראה א' (בתואר ראשון) - 32 שעות שבועיות (448 שעות עבודה לסמסטר)

עוזר הוראה ב' (בתואר שני) ומדריכים ואסיסטנטים (תואר שלישי) - 22 שעות שבועיות (308 שעות עבודה לסמסטר)

עמיתי הוראה – 27.5 שעות עבודה שבועיות (385 שעות עבודה לסמסטר)

אם אתם עובדים בפחות מ-100% משרה, היקף השעות יחושב יחסית להיקף המשרה.


6. העסקה לפי תקן
תקן ההעסקה נקבע לפי סטטוס המועסק באוניברסיטה. מכיוון שלכל תקן שכר שונה והיקף שונה של שעות עבודה, חשוב שתוודאו כי אתם מועסקים בתקן הנכון. לעתים נופלות טעויות ובמקרים כאלו יש לפנות לפקולטה שתתקן אותן (או שניתן כמובן לפנות אלינו).

סטודנטים יועסקו באחד מהתקנים הבאים:
תלמידי תואר ראשון ושני – עוזרי-הוראה.
דוקטורנטים – מתחילים בתקן של אסיסטנט דרגה א'. אסיסטנט ב' - לאחר שני סמסטרים של העסקה (לא בהכרח רצופה) מתקדמים לדרגה ב'. מדריך - בחלוף שנתיים מיום אישור תכנית המחקר, והמנחה אישר כי הסטודנט מתקדם התקדמות נאותה - עולים לתקן מדריך.

מי שאינם סטודנטים יועסקו בתקן של עמית-הוראה.
(בעלי תואר ראשון – עמית הוראה 1, בעלי תואר שני – עמית הוראה א', 
בעל תואר דוקטור – עמית הוראה ב')
מרצים שאינם סטודנטים אשר הכנסתם כפולה מהשכר הממוצע בשוק או שברשותם משרה בכירה במוסד אקדמי אחר, יועסקו בתקן של מורים מן-החוץ.


7. פטור משכר לימוד
חברי הארגון זכאים לפטורים משכר לימוד ומתשלומים נלווים:
מלגאים – מלגאים המקבלים מלגת קיום חודשית זכאית לפטור מלא מתשלום שכ"ל לתואר שבעבורו הם מקבלים מלגה. 
מועסקים – זכאים לפטור משכ"ל על לימודיהם באוניברסיטה לפי התקן:
עוזרי הוראה ב' (סטודנטים לתואר ראשון) – אינם זכאים לפטור משכר לימוד .
עוזרי הוראה א' (מאסטרנטים) – זכאים לפטור בהיקף כפול מממוצע אחוז העסקתם השנתי.
אסיסטנטים ומדריכים (דוקטורנטים) – במידה ומועסקים ב-50% משרה ומעלה, זכאים לפטור בהתאם לאחוז המשרה, לפי נוהל פטור משכר-לימוד הרגיל באוניברסיטה. במידה וההעסקה היא מתחת ל-50% משרה, ובאשר אינם מלגאים, הם זכאים להחזר רטרואקטיבי בתלוש המשכורת של 50% משכר הלימוד. ההחזר מתבצע בסוף השנה.

לתשומת ליבכם, לפי הסכם השכר החדש גם דוקטורנטים שלומדים 2 תארים במקביל ומועסקים בחוג אחד יקבלו פטור משכ"ל גם בעבור התואר השני אותו הם לומדים, וכמו כן זכאים לפטור משכר לימוד גם עבור בני זוג.

מועסקים במסלול המקביל – זכאים לפטור בהתאם לאחוז המשרה.

הפטור חייב במס כהטבת מעסיק.


8. פטור מתשלומים נלווים 
אסיסטנטים ומדריכים זכאים לפטור מתשלומי אבטחה ללא קשר לאחוז ההעסקה. עוזרי-הוראה זכאים לפטור מתשלום דמי אבטחה השווה לאחוז הפטור משכר הלימוד לו הם זכאים. לפירוט נוסף, לחצו כאן. 


9. זכויות מלגאיות בהריון ולאחר לידה  
במסגרת כללי זכויות הסטודנט –  התאמות עקב טיפולי פוריות, הריון, אימוץ או קבלת ילד למשמורת, התשע"ב – 2012, נקבע כי:

• לא תופסק מלגה לסטודנט/ית לתואר מתקדם בתקופה שנעדר בשל טיפולי פוריות, היריון, לידה, אימוץ או קבלת ילד למשמורת כהורה מיועד או כהורה במשפחת אומנה. האוניברסיטה רשאית להגביל את התקופה שבמהלכה תשולם המלגה ל-14 שבועות.

• בתום תקופת המלגה, יהיה/תהיה הסטודנט/ית זכאי/ית להארכת המלגה לתקופה השווה לתקופת ההיעדרות בתשלום (עד 14 שבועות בזכות כל אירוע מזכה).

• תשלום המלגה בתקופת ההיעדרות והארכת המלגה יהיה באחריות האוניברסיטה (ולא באחריות המנחה/הפקולטה כפי שהיה בעבר).

לפירוט נוסף ראו כאן.


10. זכויות מלגאיות ומלגאים המשרתים במילואים
מלגאי/ת לתארים מתקדמים ששירת במילואים לפחות 21 ימים ברציפות בשנה, במהלך תקופת זכאותו למלגה, יהיה זכאי בתום התקופה בה מוענקת לו המלגה (ואם טרם סיים את חובותיו לתואר) להארכת משך מלגתו כך שיוכל בהתאם להשלים את עבודת המחקר. 

כמו כן, מצ"ב לינק לטופס הצהרה על עבודה בעת שירות מילואים, ולפיו יוסיף להיות משולם לכם שכרכם מהאוניברסיטה (לפי כתב המינוי) במהלך תקופת שירותכם במילואים:  

לפירוט נוסף בנוגע לנהלים החדשים בנוגע לתנאיהם של המשרתים במילואים (כולל מקרים בהם מדובר בהיקף ימי שמ"פ מצטברים), ראו כאן. 

11. פיצוי בגין ביטול קורסים
אם שובצתם לקורס אשר בוטל בסמוך לתחילת הסמסטר או לאחר תחילתו, תהיו זכאים לפיצוי בגובה של חודש שכר עבודה בגין הקורס שבוטל (לא מדובר בפיצויי פיטורין אלא בפיצוי מעבר לפיצויים שנקבעו בחוק, לפי הסכמים של הארגון עם האוניברסיטה). במידה ועם ביטול הקורס נפסקת העסקתכם באוניברסיטה למשך השנה הקרובה לפחות – מדובר בפיטורין, ולכן תהיו זכאים בנוסף לתשלום בגין הודעה מוקדמת לפי חוק ולפיצויי פיטורין.

12. אי ניצול של ימי מחלה במהלך הסמסטר 
מדי חודש אתם מקבלים דף ובו הינכם מתבקשים להצהיר כי לא לקחתם ימי מחלה במהלך החודש שחלף. אנא זכרו למלא את ההצהרה מדי חודש, והעבירו אותה למזכירות היחידות, על מנת שלא ינוכו לכם ימי מחלה שלא לצורך.

13. קרן פנסיה וקרן השתלמות
בכל חודש, מופרש אחוז מסוים משכרכם לקרן פנסיה (לכלל המועסקים) ולקרן השתלמות (מלבד מורים מן-החוץ). במקביל, האוניברסיטה מפרישה אף היא סכומים לקרנות אלו כמעסיק.

לפירוט נוסף בנוגע להסדרים ולתנאים הפנסיוניים המוענקים לכם מכוח חברותכם בארגון ראו כאן

14. הסדרי חנייה בקמפוס
לפירוט הסדרי החנייה להם אתם זכאים בהתאם לתפקידכם באוניברסיטה לחצו כאן.

15. קרן קשרי מדע
דוקטורנטים - הנכם זכאים להשתתפות (מטעם האוניברסיטה) בנסיעות אקדמיות במסגרת הדוקטורט (השתלמות, נסיעה לכנסים, וכיו"ב). לפרטים נוספים לחצו כאן.

עמיתי הוראה – הינכם זכאים להשתתפות של עד 3,000$  בנסיעות לכנסים אקדמיים וברישום לאגודות מקצועיות. לפרטים נוספים לחצו כאן 

16. ביטוחים לחברי הארגון
כחברי הארגון, אתם זכאים ונהנים מביטוחים שונים בהסדרים קולקטיביים.

- לפרטי ביטוח הבריאות המוענק לחברים לחצו כאן.

 -לפרטי ביטוח החיים (פוליסת ריסק) ואובדן כושר עבודה למלגאים לחצו כאן.

17. תאום מס ותאום ביטוח לאומי:
למועסקים העובדים בעבודה נוספת מחוץ לקמפוס, מומלץ לערוך תיאום מס ותיאום ביטוח לאומי.
פרטים נוספים באתר הארגון כאן.

18. הטבות והנחות לחברי הארגון 
הארגון משקיע חלק ניכר מפעילות הרווחה שהוא מציע לחברים בצורת סבסוד כרטיסיות אוכל הניתנות בהנחה משמעותית בקפיטריות שונות בקמפוס; הנחה בביטוח רכב הטבות בכרטיסי אשראי ועוד. לפרטים נוספים לחצו כאן

לתשומת לבכם:
מידע נוסף ומפורט על זכויותיכם תוכלו למצוא באתר הארגון.

מי שנתקל בפגיעה בזכויותיו מכל סוג שהוא, או מבקש לברר דבר מה ולהתייעץ, מוזמן כמובן לפנות אלינו.


שלכם,

ארגון הסגל האקדמי הזוטר.


מכירת תווי קניה ראש השנה תשע"ה

צהריים טובים,

 

מכירת תווי קניה לקראת ראש השנה תשע"ה תתקיים :

יום שני, 15.09.2014, בין השעות 10:00-13:00, בבניין רקאנטי חדר 102א'

יום שני, 22.09.2014, בין השעות 10:00-13:00, בבניין רקאנטי חדר 102א'

 

מצ"ב 3 קבצים :

הצעת מחיר למכירת תווי קניה  בהנחה

נוהל הזמנות והסבר עבור מערכת אינטרנט לביצוע הזמנות 

נוהל מכירת תווי קניה

 

לשירותכם,

 הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר

רפרנט שכר

חברים שלום,
לנוחותכם מצורף קישור לאגף משאבי אנוש לחשבי השכר.
מחולק לפי יחידות אקדמיות      

https://hrweb.tau.ac.il/salary/division



 

תתי-קטגוריות